12-12-12

12-12-12

Vanaf het begin van deze maand krijg ik van verschillende kanten de uitnodiging om op 12-12-12 iemand een kadootje te geven. Mag ik via dit blogje jullie uitnodigen om iemand anders een kado te geven. Een lieve vriendin geeft geweldige schoonheidsbehandelingen, medische pedicure, integrale massage, Indonesische Pitjit, welness massage, energetische massage, bindweefsel massage, acupressuur, voetreflexologie en Afrikaanse hoofdmassage. Een bijna onuitputtelijke lijst van plezierige, geneeskrachtige en/of ontspannings technieken voor uw lichaam.

De afgelopen vijf jaar heeft Adyana deze verschillende technieken geleerd bij diverse erkende opleidingsinstituten. Een oordeel over haar technische vaardigheden is te geven door de lijst van diploma’s en certificaten die zij heeft behaald. Maar uit eigen ervaring kan ik zeggen dat zij op een zeer persoonlijke wijze aandacht geeft aan elke klant. En deze maand ga ik mijzelf daar nog eens op trakteren. U ook?

In deze maand is het fijn om iemand een kado te geven. Mag ik jullie uitnodigen om jullie zelf of een lief iemand blij te maken met een fijne en ontspannende behandeling van Adyana? Adyana is door het hele land te vinden. Dit weekend ( 14-15-16 december 2012 ) staat zij op de Pasar Malam in de Koepelhal, NS Plein 3 in Tilburg. Maar ook op speciale festivals in Utrecht en Rotterdan is zij ook regelmatig te vinden. Haar thuisbasis is Amsterdam-Zuid-Oost waar zij ook een mooie praktijkruimte heeft.

 

Met de website http://www.yema-healingtouch.nl kunt u de juiste informatie vinden van Adyana en haar expertise.

Met het contactformulier http://www.yema-healingtouch.nl/contact.html is extra informatie op te vragen, maar zijn ook afspraken aan te vragen.

Maandag tot en met vrijdag tussen 17.00 en 18.00 uur en in het weekend tussen 12.00 en 13.00 uur is zij bereikbaar op 06-14032700.

 

12-12-12 is de dag om iemand blij te maken met een leuk kado, maar de hele maand december is natuurlijk bij uitstek de maand om iemand lief te verwennen. Adyana Schmeltz van Yema-healingtouch.nl helpt u daar graag mee.

 

Over Rob Alberts

Mensen, natuur, de aarde, planten en dieren hebben mijn interesse. Monumentale Bomen fascineren mij. Onderwijs is mijn passie. In 1988 ben ik in de Bijlmermeer komen wonen. De mensen, het groen, de andere manier van bouwen / wonen hebben mijn hart gestolen. Zonder ver te reizen is hier de hele wereld binnen handbereik. Rondom mijn huis geniet ik vooral van de Familie Pimpelmees. In december 2009 ben ik gaan bloggen over wat mij opvalt of wat mij bezig houdt.
Dit bericht werd geplaatst in Amsterdam en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

