Ademnood in Amsterdam

Ademnood in Amsterdam
Mijn ademhaling is nooit geweldig geweest. Ik zal hier niet teveel over vertellen, maar makkelijk ademen mislukt bij mij regelmatig. Therapien, medicatie, dieten, sporten en anders leven, van alles heb ik geprobeerd. Als ik dan ook in bij mijn leerlingen merk dat ook zij problemen hebben met hun longen doet mij dat ook zeer.
Gelukkig gaat  het met mij nu redelijk. Ademhalingsoefeningen en  medicatie gebruik ik nu meer onregelmatig dan regelmatig. Bij mijn leerlingen zie ik iets anders gebeuren. Het lenen en gebruiken van elkaars medicijnen is steeds meer gemeengoed geworden.
Mijn sporten blijft nu steken bij fietsen en wandelen. Terwijl ik bij een aantal leerlingen zie dat alleen bewegen al veel moeite kost.
In ademnood is het natuurlijk belangrijk dat er schone lucht is!
Een aantal actieve mensen is bezig met een grote actie.
Schone lucht is het thema.
Dinsdagavond
25 september
19.15 – 22.00 uur
Spuistraat 2 Amsterdam
aanmelden kan via:
gezondelucht@milieudefensie.nl
Voor meer info:
Over Rob Alberts

Mensen, natuur, de aarde, planten en dieren hebben mijn interesse. Monumentale Bomen fascineren mij. Onderwijs is mijn passie. In 1988 ben ik in de Bijlmermeer komen wonen. De mensen, het groen, de andere manier van bouwen / wonen hebben mijn hart gestolen. Zonder ver te reizen is hier de hele wereld binnen handbereik. Rondom mijn huis geniet ik vooral van de Familie Pimpelmees. In december 2009 ben ik gaan bloggen over wat mij opvalt of wat mij bezig houdt.
Dit bericht werd geplaatst in Amsterdam, Natuur, Politiek. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

