Een hete jongedame, een echte Hottie: Sita Danser

Een hete jongedame, een echte Hottie: Sita Danser
Sita Danser heeft een uit de hand gelopen hobby. Een pittige hobby mag je wel zeggen. Mijn ouders hebben mij al vroeg geleerd om alles te proeven. Mijn ronde buik is daar het bewijs van. Zoete dingen sla ik daarbij liever over. Maar pittige dingen lust ik graag!
 De sambals van Sita Danser heb ik dan ook met plezier geproefd. Lekker is dan ook om te weten dat al haar sambals zonder chemische conserven, geheel biologisch en puur op basis van lokale groentes en fruit gemaakt zijn.
En of je dat proeft. Voor de een is het misschien te pittig? Voor de ander smaakt het gewoon lekker. Graag maak ik hier even reclame voor deze hete jongedame, een echte Hottie.
Zelf houd ik van sambal op brood. Maar ook bij het koken wil ik graag een lik sambal toevoegen. En nu kan dat met nog meer verschillende smaken.

Als u ook van pittig houdt?

Wilt u even op de website kijken?
Over Rob Alberts

Mensen, natuur, de aarde, planten en dieren hebben mijn interesse. Monumentale Bomen fascineren mij. Onderwijs is mijn passie. In 1988 ben ik in de Bijlmermeer komen wonen. De mensen, het groen, de andere manier van bouwen / wonen hebben mijn hart gestolen. Zonder ver te reizen is hier de hele wereld binnen handbereik. Rondom mijn huis geniet ik vooral van de Familie Pimpelmees. In december 2009 ben ik gaan bloggen over wat mij opvalt of wat mij bezig houdt.
Dit bericht werd geplaatst in eten en drinken. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

