Vier dagen, vier wielen, de vierdaagse met een scootmobiel

Vier dagen, vier wielen, de vierdaagse met een scootmobiel
De afgelopen twee dagen heb ik ’s avonds met een paar gezellige dames zitten eten. Na een werkdag heb ik zelf niet altijd zin om te gaan koken. En alleen eten vind ik al helemaal niets. Regelmatig fiets ik dus langs een van de eettentjes op weg naar huis. Je kunt wel zeggen dat ik een vaste klant ben van afhaaleten. Maar lekker aan tafel zitten met een paar gezellige mensen heeft toch nog steeds mijn voorkeur. Een jaar geleden heb ik meegelopen met een demonstratie van scootmobielers. De vrolijkheid maar ook het doorzettingsvemogen van een groep scootmobielers in Amsterdam-ZuidOost spreekt mij erg aan. Met de digitale sociale media probeer ik de activiteiten van deze groep te volgen. Maar regelmatig gewoon een kop koffie drinken of lekker samen eten vind ik nog leuker en lekkerder.
Dit jaar rijdt de groep scootmobielers van pg&o ( pgno.blogspot.com ) mee met de avondvierdaagse van Amsterdam-ZuidOost. Of is het nu de groep scoobiedoen, de scootmobielgroep Amsterdam-ZuidOost? De organisatie van de avondvierdaagse is ook blij met deze nieuwe groep deelnemers. Het parkoers wordt aangepast voor de scootmobielen. En de andere deelnemers en de mensen aan de kant reageren ook enthousiast op de scootmobielers.
En ik vind het een plezierige dagafsluiting om met een paar van de deelnemers lekker samen te eten. Caroll, Brenda en Faina het eten smaakt mij een stuk beter als ik bij jullie aan tafel zit. En jullie vrolijkheid neem ik voor een stukje mee naar huis. Misschien dat ik volgend jaar wel met jullie meeloop.
Voor alle avondvierdaagse lopers en rollers: veel plezier toegewenst.
Over Rob Alberts

Mensen, natuur, de aarde, planten en dieren hebben mijn interesse. Monumentale Bomen fascineren mij. Onderwijs is mijn passie. In 1988 ben ik in de Bijlmermeer komen wonen. De mensen, het groen, de andere manier van bouwen / wonen hebben mijn hart gestolen. Zonder ver te reizen is hier de hele wereld binnen handbereik. Rondom mijn huis geniet ik vooral van de Familie Pimpelmees. In december 2009 ben ik gaan bloggen over wat mij opvalt of wat mij bezig houdt.
Dit bericht werd geplaatst in Politiek en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

