Windvaantjes zonder Don Quichotte

Windvaantjes zonder Don Quichotte
Als fietser weet ik wat het is om tegen de wind in te moeten fietsen.
Als Nederlander weet ik wat het is om te leven in een land waar het altijd waait.
Als geschiedenis liefhebber weet ik dat onze voorouders ons land bouwden m.b.v. windmolens.
Tijdens Verkiezingscampagnes deel ik graag windvaantjes en windmolentjes uit.
Onze zeewind geeft ongekende mogelijkheden voor windenergie.
De Aardgasbel is bijna op, maar de wind zal altijd blijven waaien.
Het aardgas is een tijdelijk kadootje uit het verleden.
Onze wind is een blijvend voordeel dat alleen maar geoogst hoeft te worden.
Niemand hoeft daarbij aan Don Quichotte te denken.
Alleen je eigen neus buiten de deur en iedereen begrijpt waar de wind vandaan komt.
Gratis en voor niets, rijp om geoogst te worden.
Over Rob Alberts

Mensen, natuur, de aarde, planten en dieren hebben mijn interesse. Monumentale Bomen fascineren mij. Onderwijs is mijn passie. In 1988 ben ik in de Bijlmermeer komen wonen. De mensen, het groen, de andere manier van bouwen / wonen hebben mijn hart gestolen. Zonder ver te reizen is hier de hele wereld binnen handbereik. Rondom mijn huis geniet ik vooral van de Familie Pimpelmees. In december 2009 ben ik gaan bloggen over wat mij opvalt of wat mij bezig houdt.
Dit bericht werd geplaatst in Politiek. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

