Chocola met Liefde, lovechock

Chocola met Liefde, lovechock
In de December maand wordt meer en lekkerder gesnoept. In de Decembermaand worden chocolageschenken gegeven, gekregen en gegeten. De eerste keer dat ik een cacaovrucht zag verbaasde dat mij. Groot en direct op de stam zijn er eerst mooie bloemen en komen er daarna grote vruchten. De eerste keer dat ik een rauwe vrucht proefde verbaasde mij de bittere smaak. Maar bij de uitleg van de uitbuiting van de boeren en plukkers begreep ik dat weer veel beter. Kleinschalig en eerlijk zijn er een paar initiatieven rondom Chocola.
Bij toeval schreef een van mijn blogvriendinnen een grappig verhaal over dit nieuwe initiatief.
Ik houd het gewoon zakelijk.
Willen jullie even kijken naar http://www.lovechock.nl Liefdevolle en lekkere Chocola is nu te koop.
Het bittere en de uitbuiting verdwijnen met het lezen op deze website.
Over Rob Alberts

Mensen, natuur, de aarde, planten en dieren hebben mijn interesse. Monumentale Bomen fascineren mij. Onderwijs is mijn passie. In 1988 ben ik in de Bijlmermeer komen wonen. De mensen, het groen, de andere manier van bouwen / wonen hebben mijn hart gestolen. Zonder ver te reizen is hier de hele wereld binnen handbereik. Rondom mijn huis geniet ik vooral van de Familie Pimpelmees. In december 2009 ben ik gaan bloggen over wat mij opvalt of wat mij bezig houdt.
Dit bericht werd geplaatst in eten en drinken, Natuur, Onderwijs, Politiek en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

