Liloe Rix released Oma Ietje

4 April 2015 presenteert Liloe Rix haar nieuwe EP. Met deze vooraankondiging nodig ik alle lezers uit om te komen luisteren naar Liloe. 4 April is de dag voor de EP “Today”. Vandaag zit ik met een lekkere cappuccino te luisteren naar Liloe Rix. Het opstellen van de apparatuur en het inzingen gebeurt professioneel. Ik zit te genieten.

Reserveer zaterdag 4 april dus in je agenda. Om 20.00 uur is iedereen welkom!

De release van de EP is direct de aftrap van een huiskamer tournee. In April en Mei komt Liloe graag bij jou thuis voor een exclusief optreden. Liloe vertelt dat iedereen haar kan uitnodigen voor hun feestje of vriendenbijeenkomst. Zij zorgt dan graag voor de muziek.

Luisterend naar Liloe maakt zij een bewonderende mix tussen intieme luistermuziek en vrolijke dans muziek. Zij noemt het zelf popfolk.

De linken geven aanvullende info over Liloe, de EP en haar optreden.

Komen jullie zaterdag 4 april 2015 20.00 uur naar Oma Ietje:

Heesterveld 3 1102SB Amsterdam-ZuidOost

http://liloerix.com

https://nl-nl.facebook.com/liloerix

http://omaietje.nl/

Over Rob Alberts

Mensen, natuur, de aarde, planten en dieren hebben mijn interesse. Monumentale Bomen fascineren mij. Onderwijs is mijn passie. In 1988 ben ik in de Bijlmermeer komen wonen. De mensen, het groen, de andere manier van bouwen / wonen hebben mijn hart gestolen. Zonder ver te reizen is hier de hele wereld binnen handbereik. Rondom mijn huis geniet ik vooral van de Familie Pimpelmees. In december 2009 ben ik gaan bloggen over wat mij opvalt of wat mij bezig houdt.
Dit bericht werd geplaatst in Amsterdam en getagged met , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

13 reacties op Liloe Rix released Oma Ietje

  1. fietszwerver zegt:

    veel luister plezier
    ik ben die dag op het werk
    geniet de dag

    Liked by 2 people

  2. hetiszoalshetis zegt:

    Veel plezier hoor! Ik woon veel te ver weg om ff te komen.

    Liked by 1 persoon

  3. Op 4 april zal ik ergens in de lucht hangen, maar ik wens je een heel talrijke opkomst!

    Liked by 1 persoon

  4. kakel zegt:

    Nou, jij bent wel een heel hartstochtelijk fan! Een fijne voorbereiding en een nog leukere avond.
    groetjes kakel

    Liked by 1 persoon

  5. Ik wens je een heel erg fijne avond Rob!

    Liked by 1 persoon

  6. Bertie zegt:

    Heel veel succes gewenst voor Liloe Rix, ze heeft in jou een superfan Rob.
    Ik opende de links maar kon geen muziek van haar vinden, zal het straks nog eens proberen.

    Liked by 1 persoon

  7. Rebbeltje zegt:

    Hebben we een ander feestje… 🙂

    Groetjes

    Like

  8. sjoerd zegt:

    Als het niet zover weg was, wie weet. Het klinkt wel aardig in ieder geval.

    Like

  9. Frank-103 zegt:

    Ik wens je veel plezier daar, overigens leidt het rode doorkijktruitje wel een beetje af van haar zangkunsten. Heel hachelijk!

    Like

  10. John zegt:

    Sorry, ik vind Amsterdam iets te ver weg voor iets wat niet helemaal mijn stijl is.
    Maar ze zal vast genoeg publiek trekken denk ik zo.

    Like

  11. Suskeblogt zegt:

    ik woon een beetje heel ver weg om even over en weer te rijden voor deze leuke zangeres.
    Wens ze veel succes in ieder geval en geniet van haar optreden.

    Like

  12. klaproos zegt:

    als ik in de buurt was zeker Rob, want het is een lied liedje, ik denk dat ze heel wat in haar mars heeft,
    maar Rob…… ik woon wel een eindje uit de buurt:-)
    geniet jij maar voor twee:-) ik denk wel dat dat lukt

    Like

  13. realjager zegt:

    Ik ben de dag ervoor nog wel in de buurt maar ga dan s’avonds wel gewoon naar huis na 2 dagen Abcoude… Maar klinkt wel mooi!

    Like

Geef een reactie

