Natuur en Milieu Markten in Amsterdam-Zuid

In het weekend van 25 en 26 april zijn er op het Olympiaplein en in het Amstelpark en Saphatipark Natuur&Mileuactiviteiten. Gemeente en Groenvoorzieners gebruiken nu steeds minder dieronvriendelijke bestrijdingsmethoden. Maar u kunt met een gratis zakje bijvriendelijke zaden in uw (gevel)tuin ook een bijdrage leveren. De zaden zijn van de zaadkwekerij “de Bolster”.

Natuur&Milieumarkten

zaterdag 25 april

Amstelpark 11-16 uur

Olympiaplein 11-15 uur

zondag 26 april

Sarphatipark 11-16 uur

 

Op de flyer lees ik de volgende informatie:

Buurtmarkt met biologische planten, kruiden en gratis aarde •

Buurtorganisaties zoals Vrienden van het Vondelpark en Hart voor het

Vondelpark • Groene buurtinitiatieven zoals het tuinteam van De

Regenboog • Duurzame lokale initiatieven zoals meetpunt Milieudefensie

Amstelveenseweg • Catering van De Gezonde Hap. • Levende muziek en

activiteiten voor de kinderen. Gezellig toch!

 

En daar kan ik mij helemaal in vinden!

Over Rob Alberts

Mensen, natuur, de aarde, planten en dieren hebben mijn interesse. Monumentale Bomen fascineren mij. Onderwijs is mijn passie. In 1988 ben ik in de Bijlmermeer komen wonen. De mensen, het groen, de andere manier van bouwen / wonen hebben mijn hart gestolen. Zonder ver te reizen is hier de hele wereld binnen handbereik. Rondom mijn huis geniet ik vooral van de Familie Pimpelmees. In december 2009 ben ik gaan bloggen over wat mij opvalt of wat mij bezig houdt.
Dit bericht werd geplaatst in Amsterdam, Biologie, gezondheid, Natuur en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

8 reacties op Natuur en Milieu Markten in Amsterdam-Zuid

  1. Rebbeltje zegt:

    Ja de komende dagen is het genieten van alles wat er georganiseerd wordt, maar of dat bij ons over parken en tuinen gaat betwijfel ik
    Fijn weekend

    Liked by 1 persoon

  2. benjamín zegt:

    Ik juich dergelijke initiatieven vanzelfsprekend van harte toe, maar ik moest toch even glimlachen met de benaming ‘zaadkwekerij’. Je hebt zaad nodig om iets te kweken, maar wat heb je nodig om zaad te kweken?

    Liked by 2 people

  3. Bertie zegt:

    Typische lentebijeenkomsten, heel goed dat aandacht besteed wordt aan deze items. Ik woon te ver maar kijk rond naar initiatieven in eigen omgeving.

    Liked by 1 persoon

  4. fietszwerver zegt:

    een goede zaak , hopelijk niet alleen voor deze dagen

    Like

  5. fietszwerver zegt:

    ja Rob vier dagen werken nog en het zit er op
    geniet de dag

    Like

  6. bentenge zegt:

    Ik ook, maar het is een beetje onecologisch ver om te komen deelnemen.

    Like

  7. meninggever zegt:

    Ik kom daar alleen maar als de zondagse rommelmarkt of de Koningsvrijmarkt wordt gehouden. Heb er verder niet zoveel te zoeken. Was wel altijd mijn buurtje….

    Like

  8. realjager zegt:

    bij vriendelijke producten in de buurt eigenlijk heel logisch!

    Like

Geef een reactie

