Angel Kyodo Williams

In gesprek met Angel Kyodo Williams
 
‘To change the world, start by liberating yourself first’
‘Verander de wereld…bevrijd eerst jezelf’
 
Gespreksleider: documentairemaakster Tessa Boerman
 
Angel Kyodo Williams, enorm populair in de VS, is een intrigerende persoonlijkheid, als Afro-Amerikaanse Zen-lerares en schrijfster van het veelgeprezen boek:
 
Being Black – Zen and the Art of Living with Fearlessness and Grace
 
Pulitzer Prize-winnares Alice Walker en boeddhistisch icoon Jack Kornfield loofden ‘Being Black’ als ‘een klassieker’.
Williams is een exceptioneel figuur. In haar lezingen vol persoonlijke verhalen en voorbeelden van beproevingen, inspireert ze haar publiek, jong en oud, om zelf de vrijheid van een leven zonder angst te ontdekken en te ervaren.
Williams mag zich verheugen op een enthousiaste aanhang in zowel de Afro-Amerikaanse als in de boeddhistische gemeenschap.
 
Op dinsdag 6 oktober spreekt Angel Kyodo Williams in de grote zaal van buurthuis Holendrecht
over haar visie op persoonlijke en sociale transformatie en haar eigen ervaringen daarmee.
Een unieke happening!
 
U bent van harte welkom!
 
Aanvang: 18.00 uur tot ca. 19.30 uur. Bar open vanaf 17 uur.
Programma: interview/lezing, korte meditatie, Q & A met het publiek. Voertaal: Engels.
Entree: € 5
Tickets: reserveringen via ciskazen@gmail.com (ook aan de deur, op=op)
Buurthuis Holendrecht: Holendrechtplein 38, op 3 min. lopen vanaf metrostation Holendrecht/AMC.
“love and justice are not two. 
without inner change, there can be no outer change; 
without collective change, no change matters.”
Over Rob Alberts

Mensen, natuur, de aarde, planten en dieren hebben mijn interesse. Monumentale Bomen fascineren mij. Onderwijs is mijn passie. In 1988 ben ik in de Bijlmermeer komen wonen. De mensen, het groen, de andere manier van bouwen / wonen hebben mijn hart gestolen. Zonder ver te reizen is hier de hele wereld binnen handbereik. Rondom mijn huis geniet ik vooral van de Familie Pimpelmees. In december 2009 ben ik gaan bloggen over wat mij opvalt of wat mij bezig houdt.
Dit bericht werd geplaatst in Amsterdam, gezondheid, persoonlijk en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

8 reacties op Angel Kyodo Williams

  1. terrebel zegt:

    Ik had nog nooit gehoord van deze mevrouw. Klinkt machtig! Morgen heb ik al plannen…

    Liked by 1 persoon

  2. fietszwerver zegt:

    mogge Rob
    dit gaat aan mij voorbij , enorm populair lees ik , nog nooit van gehoord zeg ik
    geniet de dag

    zen groet

    Like

  3. sjoerd zegt:

    Tsja, ik hoop wat terug te vinden op YouTube. Het spreekt me wel aan.

    Liked by 1 persoon

  4. Rebbeltje zegt:

    Ha je plaatjes werken niet maar op het onderste x geklikt en kom ik op een site die aanspreekt…

    Groetjes

    Liked by 1 persoon

  5. Bertie zegt:

    Hier loop ik niet warm voor maar er zijn waarschijnlijk genoeg mensen die zich wèl aangesproken voelen.

    Liked by 1 persoon

  6. ik hoop dat de interesse groot mag zijn!!

    Liked by 1 persoon

  7. Plato zegt:

    Ik lees dit een dag te laat. Is er een DVD van die gekocht kan worden?

    Like

  8. Dick zegt:

    Lees het ook wat laat maar klinkt als een dame die iets interessants te vertellen heeft.

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

