Samen kunnen we het

De afgelopen maanden voeren negatieve geluiden de boventoon over de opvang van vluchtelingen in Nederland. In een petitie roept ‘Samen kunnen we het’ op om Kabinet en Tweede Kamer te steunen om door te gaan met het respecteren en naleven van de (grond)wet en de internationale verdragen.

Ik heb mijn handtekening gegeven.

http://www.petities24.com/samenkunnenwehet

 

Over Rob Alberts

Mensen, natuur, de aarde, planten en dieren hebben mijn interesse. Monumentale Bomen fascineren mij. Onderwijs is mijn passie. In 1988 ben ik in de Bijlmermeer komen wonen. De mensen, het groen, de andere manier van bouwen / wonen hebben mijn hart gestolen. Zonder ver te reizen is hier de hele wereld binnen handbereik. Rondom mijn huis geniet ik vooral van de Familie Pimpelmees. In december 2009 ben ik gaan bloggen over wat mij opvalt of wat mij bezig houdt.
Dit bericht werd geplaatst in persoonlijk, Politiek en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

19 reacties op Samen kunnen we het

  1. fietszwerver zegt:

    ja Rob
    deze kregen mijn krabbel ook

    wandel groet

    Liked by 1 persoon

  2. Mijn handtekening ook gezet

    Liked by 2 people

  3. Bert zegt:

    Goeie morgen Rob
    Goede reactie ! Positief tegen over al die idiote verhalen over vluchtelingen

    Liked by 2 people

  4. bentenge zegt:

    Kijk, mens per mens en op een individueel niveau ben ik het helemaal met je eens, maar of “we” “het” samen zullen kunnen, dat is ver van zeker.

    Like

  5. bloggersterk zegt:

    Beschamend dat het nodig is, maar ik heb de handtekening gezet.

    Liked by 2 people

  6. staartje zegt:

    Sluit aan op mijn logjes van afgelopen weken. ik teken natuurlijk en deel

    Liked by 1 persoon

  7. staartje zegt:

    Dit is op apenstaartjeweblog herblogden reageerde:
    Omdat het negatieve niet mag overheersen. Fijn als je tekent

    Liked by 1 persoon

  8. Suskeblogt zegt:

    Leuk initiatief. Hopelijk volgen er meer zulke.

    Liked by 2 people

  9. Melody zegt:

    Dit is op Melody Music herblogd.

    Liked by 2 people

  10. Pingback: Samen kunnen we het! – Melody Music

  11. zem zegt:

    Bedankt voor de link! Heb ondertekend.
    Heel goed en voorspoedig 2016 toegewenst, hartelijke groet, Zem.

    Liked by 2 people

  12. Kakel zegt:

    Geregeld! Ik heb getekend…
    Lieve groet

    Liked by 1 persoon

  13. constantinoc zegt:

    Ook getekend, Rob. Dank voor de link!

    Liked by 1 persoon

  14. Dick zegt:

    Sluit me bij bovenstaande reacties aan.

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

