Getallen, Rijtjes en statistieken

Blijkbaar is het voor WordPressers traditie om blogstatistieken te publiceren. Hulpaapjes schijnen daar dag en nacht voor te werken.

Gemiddelden die mij verbazen maar ook trots maken; waarderingen per blogpost, reacties per blogpost, bezoekers per dag uit meerdere landen.

 

Zonder al deze cijfers en statistieken, het bloggen doet mij plezier.

Alle lezers en reageerders maken mij blij met hun bezoek en reacties.

 

Ik wens iedereen een mooi blogjaar toe.

 

 

Over Rob Alberts

Mensen, natuur, de aarde, planten en dieren hebben mijn interesse. Monumentale Bomen fascineren mij. Onderwijs is mijn passie. In 1988 ben ik in de Bijlmermeer komen wonen. De mensen, het groen, de andere manier van bouwen / wonen hebben mijn hart gestolen. Zonder ver te reizen is hier de hele wereld binnen handbereik. Rondom mijn huis geniet ik vooral van de Familie Pimpelmees. In december 2009 ben ik gaan bloggen over wat mij opvalt of wat mij bezig houdt.
Dit bericht werd geplaatst in persoonlijk en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

40 reacties op Getallen, Rijtjes en statistieken

  1. fietszwerver zegt:

    ik ontving dat ook Rob
    deelde het niet , ook ik was verbaasd bij hen die het wel openbaar maakte was ik geen onkende
    wens je een goed uiteinde ]
    en een gezond 2016
    nieuwjaars groet

    Liked by 1 persoon

  2. bloggersterk zegt:

    Jij ook een goed blogjaar in goede gezondheid en het zou mooi zijn als de rest van het leven ook meezit 😉 Ik drink er nog een biertje op!

    Liked by 1 persoon

  3. Bert zegt:

    Rob, we hebben nog niet zo lang contact, maar het bevalt mij.mij ik wens je een heel goed en prettig blogjaar

    Liked by 1 persoon

  4. Jaixy zegt:

    Gelukkig nieuw blogjaar!!
    Hihi ik heb mijn aapjes vrijgegeven want ik deel de cijfers ook niet.

    Liked by 1 persoon

  5. Ik maakte ook een overzicht zonder het werk van die aapjes, en heb de cijfers voor mezelf gehouden. Alleen omdat het bloggen om veel meer draait dan dat. Het is voor mij schrijven wat dat bepaalde moment in mijn hoofd speelt. Het virtueel delen ervan omdat ik dit wil, en omdat ik met die warrige denkwijzes en en toe eens iemand een glimlach of een goedvoelende traan op het gezicht kan toveren.
    Je doet het goed, Rob, brei rustig verder op hetzelfde tempo. En een mooi jaar 2016 toegewenst!

    Liked by 1 persoon

  6. shivatje zegt:

    Ik wens je een succesvol 2016

    Aum Shanthi

    Liked by 1 persoon

  7. bentenge zegt:

    Ik lees al die cijfertjes ook en denk dan maar noodgedwongen dat niet kwantiteit maar kwaliteit het verschil is. Ahum. Niet dus. Maar daar gaan we nu eens niet zitten om janken. Er is meer dan cijfertjes in dit blogleven.

    Liked by 1 persoon

  8. zeezicht zegt:

    Je mag mij dwars noemen, maar ik vind het juist leuk om die cijfertjes te delen.
    Maar dit jaar zijn ze mij vergeten, ik heb geen lijstje gehad… mijn aapjes zijn blijkbaar in staking… (pruil pruil) 😦

    Like

  9. egoecho zegt:

    Op een goed jaar en jaren nog hierna, Rob!

    Liked by 1 persoon

  10. Dick zegt:

    Jij ook weer een goed blogjaar, Rob.
    Ja die lijstjes en die cijfertjes; we schijnen bijna niet zonder te kunnen maar laten we ons er vooral niet door laten regeren.

    Liked by 1 persoon

  11. Ferrara zegt:

    Mij zegt die lijstje niets. Blogger werkt daar blijkbaar niet mee. Ik ben blij met elke lezer. Ik heb een klein aantal vaste lezers die ook reageren. Ik vermoed dat ik wel meer lezers heb, maar die reageren niet, waarschijnlijk omdat ik zelf niet elke reactie beantwoord en Blogger geeft niet de mogelijkheid tot liken. Ik zou in elk geval niet weten hoe dat moet.
    Op naar een inspiratievol 2016, je staat inmiddels bij de favorieten.

    Liked by 1 persoon

  12. djaktief zegt:

    Een mooi (blog)jaar en bedankt voor je comments op mijn blog. Ik lees minder blogs dan vroeger en reageer minder omdat het zo verslavend is maar ik waardeer blogs nog zeer.

    Groetjes,

    Dorothé

    Liked by 1 persoon

  13. Hillechien zegt:

    Ja best leuk hoor die statistieken maar kom toch vooral voor een fijne blog. Ik wens je een gezond en spetterend 2016

    Liked by 1 persoon

  14. perdebytjie zegt:

    ’n Mooi nuwe jaar vir jou,Rob!Mag ek nog vele lekker blogs hier kom lees!

    Liked by 1 persoon

  15. benjamín zegt:

    Zon en zegen op al je wegen in 2016.

    Liked by 1 persoon

  16. Suskeblogt zegt:

    Die statistieken geven me een idee hoeveel of hoe weinig mijn blog bezocht werd het afgelopen jaar. Meer niet. Verder doe ik gewoon waar ik mee bezig was.
    Verder wens ik je een zalig en gelukkig nieuw blog jaar.
    Fijne avond.

    Liked by 1 persoon

  17. Joke zegt:

    De reacties doen een mens het meest plezier als ze oprecht zijn althans. Verder doen mij het niets. Heb liever je opinies te lezen, die zijn pas interessant!

    Liked by 1 persoon

  18. fietszwerver zegt:

    ha die Rob
    ja daar hoop ik ook op 🙂 en weer wat mooie fiets tochtjes maken , lekker hoor

    fijne avond groet

    Liked by 1 persoon

  19. Rebbeltje zegt:

    Wilde mijn blog niet ontsieren met dat mailtje…dus zelf even naar gekeken en dat was het
    Het gaat er niet om hoeveel of meer, maar het bloggen en de reacties…daar doen we het voor..
    Een gelukkig nieuwjaar in goede gezondheid wens ik jou…groetjes

    Liked by 1 persoon

  20. Kakel zegt:

    Heel leuk om die statistieken eens per jaar te bekijken. Meten = weten.
    Bloggen zonder reacties is als een poes die niet kan spinnen 😉
    Jij bedankt voor je bezoekjes en reacties aan/op mijn blog. Ik wens je een mooi, liefdevol en gezond 2016 voor jou en allen die je lief zijn.
    Lieve groet

    Liked by 1 persoon

  21. Voor jou alle goeds toegewenst Rob.

    Liked by 1 persoon

  22. werdmuller zegt:

    Ook de beste wensen voor jou! #blogjaar

    Liked by 1 persoon

  23. Wolf zegt:

    Nog een traditie: bloggers onder elkaar die gelukkig nieuwjaar komen wensen. Bij deze, Rob!

    Liked by 1 persoon

  24. hanry zegt:

    Ik wens je al het goeds toe voor het nieuwe jaar

    Liked by 1 persoon

  25. MichielZiet zegt:

    Beste wensen voor 2016 Rob!

    Liked by 1 persoon

  26. Wildcard zegt:

    Beste wensen voor het nieuwe jaar en een goede gezondheid hé

    Liked by 1 persoon

  27. Gerbie zegt:

    Statistieken zijn prachtig, dus ik ben ook blij met dat soort overzichten, al heb ik ze dit jaar niet gedeeld. De essentie van bloggen kun je niet vangen met statistieken. Niet in 2015, ook niet in 2016.

    Ik wens je een prachtig (blog)jaar toe!

    Liked by 1 persoon

  28. EJW zegt:

    Ach, ik vind ze wel leuk maar echt belangrijk is het niet. Een goed nieuwjaar gewenst

    Liked by 1 persoon

  29. realjager zegt:

    Ik zie alleen de plaatjes er niet bij maar het was voor jouw zeker een geweldig blog jaar!

    Liked by 1 persoon

  30. Ik wens je een vreugdevol, gezond en hopelijk vredevol 2016! Tot blogs!

    Liked by 1 persoon

  31. hanscke zegt:

    Ik ben gek op dit soort statistiekjes, maar ik blog niet onder WordPress, dus heb ik het niet gekregen. De beste wensen voor het komende jaar en ik wens je veel blogplezier.

    Liked by 1 persoon

  32. bespoegelaar zegt:

    Rob, dankje voor je sympatieke reaktie op de voedsekbankaktie !!! Een goed blogjaar toegewenst !!!

    Liked by 1 persoon

  33. Ik kom je even een mooi en kleurrijk 2016 wensen. Hopelijk wordt het een vrolijk en optimistisch blogjaar.
    Die cijfertjes van WordPress zijn net als veel andere cijfertjes en grafiekjes maar heel betrekkelijk. Het bloggen houdt mij nog steeds actief en in beweging, dat is voor mij het belangrijkst.

    Liked by 1 persoon

  34. Leuk hè Rob, die statistiekjes, maar je hebt gelijk, ik vind bloggen ook heel leuk zonder.
    Al zal ik mogelijk wel wat bezoekers gaan verliezen omdat ik me heb voorgenomen echt niet meer alles langs te gaan en in principe niet meer alles ga inhalen. Maar toch wel een heleboel 😉
    Jij ook nog heel veel blogplezier gewenst!
    Groetjesss

    Liked by 1 persoon

  35. meninggever zegt:

    Als je, zoals ik, in de breedte schrijft en meteen ook Facebook en Twitter, maar ook Linkedin bedient zijn de WP-cijfers relatief. De cijfers van eind jaren nul, met 500 lezers per dag en zo, halen we niet meer. Bloggen is over haar hoogtepunt heen. Maar als columnist valt er nog veel terrein te winnen. Ik wens jou een goed en progressief publicatiejaar toe….

    Liked by 1 persoon

  36. Rob Alberts zegt:

    Dank voor jullie fijne reacties!

    Vriendelijke groet,

    Like

  37. ik weet niet wààr ik in jouw statistieken sta, maar ik kom hier graag! 😀

    Liked by 1 persoon

  38. Wildcard zegt:

    Beste voor 2016 en nog véél blog plezier 🙂

    Liked by 1 persoon

  39. Plato zegt:

    Dat wens ik je van harte terug, Rob. Veel inspiratie en vooral… veel gezondheid.

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

