Burgemeester Emile Jaensch

Stadsdeel Amsterdam-ZuidOost heeft ondanks de kinnesinne tussen de lokale politici ook een vruchtbare bodem. Verschillende lokale bestuurders zijn vanuit Amsterdam-ZuidOost op een burgemeesterspost terecht gekomen. Emile Jaensch is de volgende die deze promotie in februari 2016 krijgt.

In partij-ideologische standpunten zijn er zeker verschillen te vinden tussen Emile en mij. Maar met liefde voor ons stadsdeel,  mensen, natuur en cultuur hebben wij altijd genoeg kunnen delen.

Of de bestuurscommissie in staat is om een nieuw Dagelijks Bestuurder te kiezen?

Wel weet ik dat Oegstgeest een plezierig toegankelijke burgemeester krijgt. Ik feliciteer Emile Jaensch in ieder geval met zijn nieuwe functie. De gemeente Oegstgeest feliciteer in met haar nieuwe burgemeester.

Ik ben benieuwd of de zondagaflevering van emilejaensch.punt.nl nu een “raadplaat” uit Oegstgeest zal krijgen. Ik kijk er in ieder geval naar uit!

Over Rob Alberts

Mensen, natuur, de aarde, planten en dieren hebben mijn interesse. Monumentale Bomen fascineren mij. Onderwijs is mijn passie. In 1988 ben ik in de Bijlmermeer komen wonen. De mensen, het groen, de andere manier van bouwen / wonen hebben mijn hart gestolen. Zonder ver te reizen is hier de hele wereld binnen handbereik. Rondom mijn huis geniet ik vooral van de Familie Pimpelmees. In december 2009 ben ik gaan bloggen over wat mij opvalt of wat mij bezig houdt.
Dit bericht werd geplaatst in Amsterdam, persoonlijk, Politiek en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

6 reacties op Burgemeester Emile Jaensch

  1. fietszwerver zegt:

    en vind maar weer iemand als haar terug voor het bestuur in de Bijlmer

    vroege groet

    Liked by 1 persoon

  2. Hier moet ik passen. Jullie stadspolitiek is voor mij een totaal onbekende.

    Liked by 1 persoon

  3. Een oud beroep dat
    Uitgehold door schepenen
    Opblaaspop van raad 🙂

    Liked by 1 persoon

  4. ollieherman zegt:

    Mijn buurgemeente, die de nodige bestuurlijk/ambtelijke problemen heeft gehad en nog steeds met een fors financieel probleem zit. Ach, misschien komt er ooit een groot-Leiden…. 🙂

    Liked by 1 persoon

  5. Bertie zegt:

    Goede burgemeestersgrond daar. Ga jij er ook voor, ooit? 😉

    Like

  6. sjoerd zegt:

    Het is maar waar je voor gaat…

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

