Hand in hand ….

Soms vraag ik aandacht voor een goed doel. Mag dat vandaag ook weer het geval zijn?

 

Met de volgende link begrijpt u direct waarom ik dat doe:

Β 

http://www.operationhandinhand.nl/?page_id=44

 

 

Over Rob Alberts

Mensen, natuur, de aarde, planten en dieren hebben mijn interesse. Monumentale Bomen fascineren mij. Onderwijs is mijn passie. In 1988 ben ik in de Bijlmermeer komen wonen. De mensen, het groen, de andere manier van bouwen / wonen hebben mijn hart gestolen. Zonder ver te reizen is hier de hele wereld binnen handbereik. Rondom mijn huis geniet ik vooral van de Familie Pimpelmees. In december 2009 ben ik gaan bloggen over wat mij opvalt of wat mij bezig houdt.
Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie, gezondheid, Kinderen en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

18 reacties op Hand in hand ….

  1. Hillechien zegt:

    Mooi doel, maar zal eerder aan doelen in eigen land geven, want er is ook veel armoede in ons eigen land helaas

    Liked by 1 persoon

  2. fietszwerver zegt:

    zeker een nobele zaak
    zou niet nodig moeten zijn , hoe kijkt de eigen regering daar in dat land tegen deze gemeenschap aan en wordt er vandaar ook wat aan gedaan

    HuisHaat groet

    Liked by 2 people

  3. Bertie zegt:

    Het mag. Of ik meedoe weet ik nog niet, het is christenwerk…

    Liked by 1 persoon

  4. Dat is ongetwijfeld weer een goed doel, Rob, maar ik moet eerst zelf weer eens wat zien over te houden, nadat ik intussen mijn eigen bijdrage aan de ziektekosten al binnen een half jaar volledig heb moeten ophoesten.

    Liked by 1 persoon

  5. Rebbeltje zegt:

    Zeker een mooi doel hand in hand

    Liked by 1 persoon

  6. sjoerd zegt:

    Ik schenk veel aan goede doelen, maar er zijn ook grenzen. Ik kan niet alles steunen.

    Liked by 1 persoon

  7. perdebytjie zegt:

    Dankie dat jy ons altyd bewus maak van mense wat in nood is,Rob.Dit laat mens altyd besef hoe bevoorreg ons is.Groete vir jou.

    Liked by 1 persoon

  8. Kakel zegt:

    Het doet me deugd dat er nog organisaties zijn die Γ©cht het goede met andere mensen voor hebben. Vandaag de dag durf je bijna nergens meer op te hopen. Wij zijn wel selectief in welke organisatie we iets we/niet geven, maar doneren graag.

    Liked by 1 persoon

  9. hanscke zegt:

    Ook wij zijn zeer selectief in aan wie wij wat geven. Om hier aan te geven zou ik mij er eerst meer in willen verdiepen. Maar je kunt altijd vragen of we hier aan mee willen doen. het is aan ons lezers te beslissen wel of niet.

    Liked by 1 persoon

  10. Wolf zegt:

    Ja dat is inderdaad een goed project. Ik vraag me af waarom andere organisaties dit niet hebben ingelijfd! Dit is een heel speciale doelgroep die geen willekeurige maar structurele hulp behoeft!

    Liked by 1 persoon

  11. Zeker een heel goed doel! Ik ben zelf op dit project geweest een paar maanden geleden, en ik kan iedereen verzekeren dat iedere euro goed terecht komt. De kinderen leven in zeer kleine groepjes (2 – 4 kinderen) samen met een begeleider in een huisje, zo wordt een normale thuissituatie nagebootst. Met die kinderen doen ze alles samen zoals eten, wassen, spelen maar natuurlijk komen ze ook in contact met de andere kinderen. Hand in hand heeft ook een eigen school waar de kinderen aangepast onderwijs kunnen krijgen, iets wat helemaal niet zo normaal is. Op Hand in Hand komen kinderen vanuit het hele land. Helaas zijn er maar weinig opvangcentra zoals Hand in Hand. Mocht iemand meer informatie willen, ook ik heb hier een artikel over geschreven op mijn blog. Normaal ben ik niet van geld doneren, maar in dit geval weet ik zeker dat het nodig is en dat de levensomstandigheden van de kinderen zoveel beter wordt door dit centrum.

    Liked by 1 persoon

  12. Voelsprieten zegt:

    Altijd mooi zo’n initiatief (duimpje)

    Liked by 1 persoon

  13. fietszwerver zegt:

    ha die Rob
    had ik als 20tiger aan mijn aow en pensioen gedacht had ik nu 7 dagen vrij geweest πŸ™‚
    maar het is te doen hoor zo

    avond groet

    Like

  14. fietszwerver zegt:

    ja Rob
    de weken vliegen om , ik heb de plannen voor komend weekend rond , zal je wel lezen πŸ™‚
    weer zo per dag stabieler worden , zo ” men ” zegt

    vrolijke pensioen groet πŸ™‚ = ook vakantie πŸ™‚

    Like

Geef een reactie

