Metro Movies

Na het succes van Bijlmerbios wil ik jullie graag uitnodigen voor Metro Movies 2016. Dit jaar niet voor één, maar voor twee dagen: vrijdag 9 en zaterdag 10 september. De twee avonden staan in het teken van ‘Divercity’

Voorprogramma

Metro Movies begint elke avond vanaf 18.00 uur met eten, drinken en muziek.
Het eten wordt o.a. verzorgd door Brand Pizza, Pizza uit een echte Chevy, en John BBQ (Hamburgers, Streetfood, etc). Daarnaast runnen we een bar en zorgt DJ Mixed Grill (Kwame Tsevi) voor de muziek.
Verder gaan we op een bijzonder manier speeddaten.
Vrijdag 9 september
20.00 – 20.45 Resultaten uit de workshops van BijlmerenZO. Een bijzondere kijk op het thema ‘Divercity’ door bewoners uit Zuidoost.
20.45 – 21.30 Diverse internationaal bekroonde  korte films
21.20 – 21.40 Poetry Circle Nowhere
21.45 – 22.15 Diverse internationaal bekroonde korte films
22.20 – 23.00 Nederland van Boven, maar dan anders bekeken. Muzikaal en poëtisch commentaar bij compilatie van filmbeelden ‘Nederland van Boven’ door Ellen Deckwitz en Jörgen UNOM JG.
Zaterdag 10 september
20.00 – 22.45 De lange film Dear White People, voorafgegaan door twee korte films. Dear White People is een Amerikaanse satire over racisme en white privilige in het huidige Obama tijdperk. Op subtiele wijze en met humor wordt getoond hoe de hedendaagse Amerikaanse samenleving in elkaar steekt. Na afloop is er een kort nagespek.
22.45 – 01.00 Metro Movies Afterparty.

Voor meer informatie ga naar metromovies.nl of volg en like ons op Facebook/metromoviesamsterdam
Mocht je mensen weten die geïnteresseerd zijn, stuur deze informatie dan door.

We zien uit naar jullie komst!

Met vriendelijke groet,
Hans Meiboom
Mede namens het Metro Movies team

Over Rob Alberts

Mensen, natuur, de aarde, planten en dieren hebben mijn interesse. Monumentale Bomen fascineren mij. Onderwijs is mijn passie. In 1988 ben ik in de Bijlmermeer komen wonen. De mensen, het groen, de andere manier van bouwen / wonen hebben mijn hart gestolen. Zonder ver te reizen is hier de hele wereld binnen handbereik. Rondom mijn huis geniet ik vooral van de Familie Pimpelmees. In december 2009 ben ik gaan bloggen over wat mij opvalt of wat mij bezig houdt.
Dit bericht werd geplaatst in Amsterdam en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

12 reacties op Metro Movies

  1. Zeer graag, maar opnieuw…

    Liked by 1 persoon

  2. fietszwerver zegt:

    veel kijk luister en eet plezier

    Liked by 1 persoon

  3. realjager zegt:

    Dat wordt genieten dit weekend dus!

    Liked by 1 persoon

  4. ik hoop dat er heel veel volk naartoe gaat, rob!
    het programma ziet er alleszins veelbelovend uit! 🙂

    Liked by 1 persoon

  5. bentenge zegt:

    Dear White People, nooit van gehoord, maar dat lijkt me wel wat. Beetje te ver van huis helaas voor een film.

    Like

  6. sjoerd zegt:

    Daar ben ik dus echt helemaal te laat voor…

    Liked by 1 persoon

  7. Rebbeltje zegt:

    Ha hier ook te laat…maar is me ook te ver voor een zondag

    Liked by 1 persoon

  8. fietszwerver zegt:

    dank je Rob
    fijne avond groet

    Like

Geef een reactie

