Bouw Brouwerij Kleiburg

Kom kijken bij de bouw!

Het heeft wat langer geduurd dan gepland, maar de brouwer en bouwers van Brouwerij Kleiburg zijn ontzettend blij en trots om te vertellen dat de bouw in volle gang is! En de loods is groot! Er wordt momenteel hard gewerkt door de aannemer om de loods neer te zetten en te isoleren. Een meterkast is geplaatst zodat we ons kunnen aansluiten op de nuts. Ketels en installaties zijn besteld, de bar voor het proeflokaal is al af en staat te wachten tot hij geplaatst kan worden. Op facebook is een album aangemaakt waarop de bouw te volgen is.

Klussers gezocht!

Vanaf half september is er hard gewerkt om van die boerenschuur een prachtige brouwerij en proeflokaal te maken. Bijna al het binnenwerk gaan we zelf doen. En daarvoor is alle hulp nodig, we zoeken mensen die dag(del)en willen komen klussen. Wil je graag helpen, stuur ons dan een berichtje met je 06 dan kunnen we jou bereiken om te kijken hoe wat wanneer.

De nieuwe bieren

Siciliaans Wit en de Porter Saison zijn de nieuwste bieren en vanaf 1 oktober is de limited edition Quadrupel Bock verkrijgbaar! Deze laatste alleen in stenen kruiken van 0,75liter. Hou facebook in de gaten waar het straks verkrijgbaar is.
http://brouwerijkleiburg.nl/

https://www.facebook.com/BrouwerijKleiburg/

 

 

Over Rob Alberts

Mensen, natuur, de aarde, planten en dieren hebben mijn interesse. Monumentale Bomen fascineren mij. Onderwijs is mijn passie. In 1988 ben ik in de Bijlmermeer komen wonen. De mensen, het groen, de andere manier van bouwen / wonen hebben mijn hart gestolen. Zonder ver te reizen is hier de hele wereld binnen handbereik. Rondom mijn huis geniet ik vooral van de Familie Pimpelmees. In december 2009 ben ik gaan bloggen over wat mij opvalt of wat mij bezig houdt.
Dit bericht werd geplaatst in Amsterdam, eten en drinken en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

18 reacties op Bouw Brouwerij Kleiburg

  1. perdebytjie zegt:

    Klink na ’n mooi projek,Rob!

    Liked by 1 persoon

  2. fietszwerver zegt:

    mogge Rob
    zelfs mij nog te vroeg voor een pint
    HuisHaat groet

    Liked by 1 persoon

  3. Ik wil gerust komen helpen proeven !

    Liked by 2 people

  4. ollieherman zegt:

    Lijkt met een prachtig project, dat wordt afgesloten met heerlijke producten. Vooral zo’n Quadrupel Bock lijkt me herfstachtig goed.

    Liked by 1 persoon

  5. Berrtie zegt:

    Ik zal het eerste glas testen.

    Liked by 1 persoon

  6. Bertie zegt:

    Moet natuurlijk Bertie zijn met één R

    Liked by 1 persoon

  7. Rebbeltje zegt:

    Heel veel bloggers uitnodigen 😉
    Komt de klus vast klaar.
    Groetjes

    Liked by 1 persoon

  8. Matroos Beek zegt:

    Mijn man wilde graag komen klussen, maar het is te veraf.
    Bier proeven doet hij nog liever. 😉

    Liked by 1 persoon

  9. Kakel zegt:

    Met bier doe je mij geen plezier (dat rijmt) maar voor mensen die de handen ineenslaan en er gezamenlijk iets moois van maken, heb ik respect. Veel succes met de brouwerij. Proost!

    Liked by 1 persoon

  10. gewoonanneke zegt:

    Een lekker biertje op een warme dag is niet te versmaden. Het ziet er mooi uit dat project, wat een inzet van die mensen.

    Liked by 1 persoon

  11. wdfyfe zegt:

    Another reason for me to go to Amsterdam.

    Like

Geef een reactie

