Matter of material

Ik geniet van mooie materialen.

Ik bewonder eenvoudige ontwerpen.

 

Wanneer kunstenaars zich over materialen ontfermen laat ik mij verwonderen. Wanneer kunstenaars naar de inrichting van een huis kijken kan ik mij verbazen.

Keramiek, hout, glas, textiel, metaal of papier krijgen opeens een andere betekenis.

Gebruikmakend van traditie en kwaliteit ontstaan er mooie voorwerpen.

 

Een voorkeur kan ik hierbij niet uitspreken.

Mag ik daarom verwijzen naar de website:

http://matterofmaterial.com/

Alleen het ronddwalen door de winkel geeft mij al een goed gevoel. Arne Lelieveld is daarbij vooral een plezierige gastheer. Met zijn persoonlijke benadering van elke klant merk je meteen dat hij niet alleen de verkoper is. Van elk voorwerp kent hij de achtergrond en de symboliek. Thuis geniet ik daardoor dubbel van mijn aankoop. Fantaserend over mijn volgende bezoek droom ik dan nog even weg op de website:

http://matterofmaterial.com/

 

Over Rob Alberts

Mensen, natuur, de aarde, planten en dieren hebben mijn interesse. Monumentale Bomen fascineren mij. Onderwijs is mijn passie. In 1988 ben ik in de Bijlmermeer komen wonen. De mensen, het groen, de andere manier van bouwen / wonen hebben mijn hart gestolen. Zonder ver te reizen is hier de hele wereld binnen handbereik. Rondom mijn huis geniet ik vooral van de Familie Pimpelmees. In december 2009 ben ik gaan bloggen over wat mij opvalt of wat mij bezig houdt.
Dit bericht werd geplaatst in Amsterdam, persoonlijk en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

11 reacties op Matter of material

  1. Jammer dat hun website blijft hangen.

    Like

  2. fietszwerver zegt:

    mogge Rob
    nee die site bleef niet hangen , keek er wat rond , maar niks van mijn gading bij en ook wel aardig aan de prijs 🙂

    vrijdag groet

    Liked by 1 persoon

  3. voulaah zegt:

    Have a very nice end of week dear friend
    kisses

    Liked by 1 persoon

  4. Zo’n “beetle”, vind ik wel mooi, maar de prijzen zijn pittig!!

    Liked by 1 persoon

  5. sjoerd zegt:

    Its a matter of material…

    Liked by 1 persoon

  6. Matroos Beek zegt:

    Leuke spulletjes zitten ertussen, maar ook de koopjes vind ik nog pittig prijzig.
    Hartelijke groet.

    Liked by 1 persoon

  7. Rebbeltje zegt:

    Ha dan ben jij de eerste man die ik tegenkom die van winkelen houd 😉

    Liked by 1 persoon

  8. Hmm, lucifers van winterhout waar het zachtere zomerhout tussenuit is geblazen. Uniek, maar voor mij way too far.

    Liked by 1 persoon

  9. wdfyfe zegt:

    Wow! That little shop is too cool.

    Liked by 1 persoon

  10. Kakel zegt:

    Een heel veelzijdige winkel! Weet je wat ik vaak zo knap vind? Dat je ergens binnenloopt in een woonwinkel en denkt: dit is precies mijn smaak. Zo wil ik het!
    Ik houd erg van natuurlijke materialen.
    Lieve groet

    Liked by 1 persoon

  11. meninggever zegt:

    Wat is er toch mis met WoonXL of Kwantum??? 🙂

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

