Soul Sound Choir

Het Soul Sound Choir brengt op zondagmiddag 6 november een spetterend gospel/soul concert in PodiumZO. Zoals inmiddels gebruik is geworden wordt er tenminste 1 nummer met de zaal ingestudeerd. Kosten in de voorverkoop, via info@soulsoundformations.nl 7,50 euro, aan de deur 9 euro.

Soul Sound Formations bestaat uit een groep enthousiaste mensen die breed bezig wil zijn met Americain Black Gospel en aanverwante muziekstijlen. Met aandacht voor de beginnende zanger/zangeres maar ook voor de meer gevorderden en mensen die solocapaciteiten hebben.  Creativiteit, originaliteit en kwaliteit zijn de voornaamste kerndoelen. Ze zingen voor het plezier, maar werken ook hard aan een goede performance. Naast de muzikale kant is er aandacht voor beweging en choreografie.

Adres: Frissenstein 78. Tijd: 12.30-15 uur. Zie ook: www.soulsoundformations.nl

Over Rob Alberts

Mensen, natuur, de aarde, planten en dieren hebben mijn interesse. Monumentale Bomen fascineren mij. Onderwijs is mijn passie. In 1988 ben ik in de Bijlmermeer komen wonen. De mensen, het groen, de andere manier van bouwen / wonen hebben mijn hart gestolen. Zonder ver te reizen is hier de hele wereld binnen handbereik. Rondom mijn huis geniet ik vooral van de Familie Pimpelmees. In december 2009 ben ik gaan bloggen over wat mij opvalt of wat mij bezig houdt.
Dit bericht werd geplaatst in Amsterdam en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

12 reacties op Soul Sound Choir

  1. Rebbeltje zegt:

    Jij zorgt voor volle zalen 😉
    Fijne zondag

    Liked by 1 persoon

  2. Mogen valszangers ook meedoen?

    Liked by 1 persoon

  3. fietszwerver zegt:

    mogge Rob
    nu die moeten het zonder mij stellen hoor , denk dat ik een ieder weg jaag , zowel bezoek als alle zangers 🙂

    regen groet

    Liked by 1 persoon

  4. Minka zegt:

    Hi Rob, wat leuk dat je aandacht aan ons optreden hebt gegeven, en wat fietszwerver betreft, je moet van heeeeel goede huize komen om on weg te jagen hoor 🙂

    Liked by 1 persoon

  5. Bertie zegt:

    Dat wordt een fijne middag. Soul, erg mooie muziek, luistermuziek.

    Liked by 1 persoon

  6. Sjoerd van bVision zegt:

    Lijkt me een leuk idee, alleen wat ver weg voor me.

    Liked by 1 persoon

  7. Voor mij een beetje ver weg, en dat is jammer. Ik houd erg van gospels.

    Liked by 1 persoon

  8. Kakel zegt:

    Gospelmuziek brengt altijd snel sfeer in een ruimte. Het lijkt me een mooi concert, helaas te ver uit mijn buurt. Ik hoop dat je vandaag genoten hebt!
    Warme groet.

    Liked by 1 persoon

  9. tagrijn zegt:

    Het was op die site wel even zoeken maar toch een liedje kunnen zien en horen. Klinkt goed.

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

