Nu

Nu, vandaag, morgen en overmorgen en overovermorgen, dat voor het eerst begint.

Maken wij er met elkaar een mooi, eerlijk, vrolijk, groen, plezierig en duurzaam jaar van.

Over Rob Alberts

Mensen, natuur, de aarde, planten en dieren hebben mijn interesse. Monumentale Bomen fascineren mij. Onderwijs is mijn passie. In 1988 ben ik in de Bijlmermeer komen wonen. De mensen, het groen, de andere manier van bouwen / wonen hebben mijn hart gestolen. Zonder ver te reizen is hier de hele wereld binnen handbereik. Rondom mijn huis geniet ik vooral van de Familie Pimpelmees. In december 2009 ben ik gaan bloggen over wat mij opvalt of wat mij bezig houdt.
Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie, persoonlijk en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

23 reacties op Nu

  1. Uitstellen heeft geen zin. Nu aanpakken wat we kunnen, en we zien morgen wel welke vruchten we ervan plukken.

    Liked by 2 people

  2. fietszwerver zegt:

    mogge Rob
    ja laten we gaan voor een zonovergoten groen jaar , met in de nacht een mals buitje regen
    de regen ook wat beter verdelen over de wereld , de oorlog de wereld uit
    en met elkaar werken aan die duurzaamheid

    opgewekte groet

    Liked by 2 people

  3. wdfyfe zegt:

    Sounds like a grand plan

    Liked by 1 persoon

  4. egoecho zegt:

    Ik sluit me er graag bij aan!

    Liked by 1 persoon

  5. Annette zegt:

    Daar ben ik elke dag al mee bezig. Vooral in de jaren ’80 met een moestuin. Klaprozen zaaien in de berm. Nu worden de bermen kaal geschoren door de buren die ook de madeliefjes uit het gras steken. Madeliefjes! Wilde plantengroet Annette

    Liked by 2 people

  6. Een mooie gedachte Rob.

    Liked by 1 persoon

  7. Waar mogelijk doe ik mee, Rob!

    Liked by 1 persoon

  8. Marion zegt:

    Ik stem voor. En in!

    Liked by 1 persoon

  9. Rebbeltje zegt:

    Doe mee 😉
    Maar ook hoop ik dat de aanslagen op onschuldige mensen stopt pffttt
    Groetjes

    Liked by 1 persoon

  10. Patty zegt:

    Yep, niet wachten tot morgen 🙂
    Winterse groet van iemand die sneeuw helemaal niet meer zo leuk vindt,
    XxX

    Liked by 1 persoon

  11. shivatje zegt:

    We gaan ervoor. 🙂

    Aum Shanthi

    Liked by 1 persoon

  12. fietszwerver zegt:

    ha die Rob
    allemaal medestanders voor het groen en duurzaam , wat Annette schrijft is toch wel heel erg , dat er buren zijn die de berm glad maaien en zelfs Madeliefjes als onkruid zien , bah bah
    ik ben niet zo op de hoogte van de kunstprijzen , maar wat je zegt dat jonge spul moet zich nog bewijzen , maar wat ze voor de oude kunst betalen is in mijn ogen toch af en toe absurd

    klaar met folders groet

    Liked by 1 persoon

  13. meninggever zegt:

    Ach, laat het vooral een gezond en gelukkig jaar 2017 worden waarbij vrede onder mensen de overhand heeft en alle gekte, ook op geloofsgebied, buiten de deur wordt gehouden. Het is tijd voor iets anders, voor iets mooiers. De leer van het realisme! 🙂

    Liked by 1 persoon

  14. burroholanda zegt:

    Ook voor jou een heel goed 2017 toegewenst. Hoeft niet altijd duurzaam hoor!
    De Burro site is, zoals je merkte, verdwenen. Er komt binnenkort een opvolger…

    Liked by 1 persoon

  15. Rob Alberts zegt:

    Beste Burro,
    ik ben benieuwd naar de opvolger.
    Geniet nog even van je vakantie!
    Vriendelijke groet,

    Like

  16. Aad Verbaast zegt:

    Goede voornemens. Ik ga er voor.

    Liked by 1 persoon

  17. Spontanity zegt:

    Prachtig, rechtschapen, geestig, kleurrijk, aardig en kostbaar stukje!

    Liked by 1 persoon

  18. gewoonanneke zegt:

    Ik ga mijn best er voor doen………;)

    Liked by 1 persoon

  19. Suskeblogt zegt:

    We zullen wel zien hoe 2017 afloopt.

    Liked by 1 persoon

  20. Matroos Beek zegt:

    Ik doe mijn best Rob!

    Liked by 1 persoon

  21. Sjoerd van bVision zegt:

    Ik ben al tevreden met een vreedzaam 2017

    Liked by 1 persoon

  22. Gerbie zegt:

    Ook voor jou (en je volgers) natuurlijk een heel mooi 2017!

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

