Jerwong, Zuid-Sudan

Ik wil graag een film onder jullie aandacht brengen:

 

Over Rob Alberts

Mensen, natuur, de aarde, planten en dieren hebben mijn interesse. Monumentale Bomen fascineren mij. Onderwijs is mijn passie. In 1988 ben ik in de Bijlmermeer komen wonen. De mensen, het groen, de andere manier van bouwen / wonen hebben mijn hart gestolen. Zonder ver te reizen is hier de hele wereld binnen handbereik. Rondom mijn huis geniet ik vooral van de Familie Pimpelmees. In december 2009 ben ik gaan bloggen over wat mij opvalt of wat mij bezig houdt.
Dit bericht werd geplaatst in eten en drinken, gezondheid, Kinderen en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

24 reacties op Jerwong, Zuid-Sudan

  1. fietszwerver zegt:

    mogge Rob
    ja voor ons vanzelfsprekend , water en schaduw
    niet overal in de wereld đŸ˜¦

    folder groet

    Liked by 1 persoon

  2. egoecho zegt:

    Dank je, ik ben benieuwd naar de korte docu. Ik wens dat het uiteindelijk effect verkoelend mag zijn voor deze mensen.

    Liked by 1 persoon

  3. Bertie zegt:

    Je zou ze zo een kroes water willen brengen. Duizenden.

    Liked by 1 persoon

  4. Sjoerd van bVision zegt:

    Daar denk je inderdaad niet dagelijks over na…

    Liked by 1 persoon

  5. Rebbeltje zegt:

    Goed zo đŸ™‚

    Liked by 1 persoon

  6. majaer zegt:

    Dankje, voor ons is dit zo normaal

    Liked by 1 persoon

  7. tagrijn zegt:

    En bedenk: giro 555 raakt nooit vol…

    Liked by 1 persoon

  8. Suskeblogt zegt:

    En hier water te veel

    Liked by 1 persoon

  9. fietszwerver zegt:

    ha die Rob
    ja de pc krijgt veel rust van mij đŸ™‚
    ik heb nu veel vrije tijd en het is mooi weer , en mijn hobby’s spelen zich buiten af , wandelen en fietsen in de natuur
    die folders wegbrengen zie ik ook niet als een straf ,ik geniet van het buiten zijn en zie het als wandelen met hindernissen đŸ™‚

    fijne avond groet

    Like

  10. Zilvertje zegt:

    Ik zou deze graag willen zien, mis ik wat? Waar kan ik het zien? Of hoe? De berichten die ik lees zijn verontrustend en schrijnend.

    Liked by 2 people

  11. constant•ino zegt:

    Ik sluit me aan bij Kevin en Zilvertje: waar is de complete film te zien? Staat die op internet?
    Nieuwsgierige groet, Constant

    Liked by 2 people

  12. Rob Alberts zegt:

    Er staat ergens op internet een uitzending gemist van 2016.
    Alleen vind ik deze nu zo snel niet terug.

    Vriendelijke groet,

    Like

  13. voulaah zegt:

    Have a very nice week dear friend
    kisses

    Liked by 1 persoon

  14. constant•ino zegt:

    De film gevonden op Youtube: https://www.youtube.com/watch?v=oESE4UtXREs&hd=1

    Liked by 2 people

  15. fietszwerver zegt:

    mogge Rob
    nu ik doe vandaag beide wat , ff de beneden boel stoffen en zuigen en dan ben ik een eindje wandelen in m’n tuintje , ook weer ff zien of de familie vos thuis is

    geniet de dag groet

    Like

Geef een reactie

