M53Direct moet blijven!

Het GVB heeft plannen metrolijn 53  in te korten. In dat geval blijft een pendellijntje van Gaasperplas naar Van der Madeweg over. Actiegroep M53Direct mobiliseert alle belanghebbenden, organisaties, ondernemers en bewoners langs de bewuste metrolijn om daar iets tegen te doen en hun stem te laten horen.

Geef op woensdag 3 mei uw mening en/of mobiliseer uw netwerk. Van 14.00 – 17.00 is er in het Planetarium direct naast metrostation Gaasperplas een bijeenkomst met GVB, politici, Rover en Pers. Er komt uitleg en er zijn optredens. Het uitgebreide programma staat op het actie-flyer (PDF) van M53direct.

Meer weten? Mail M53Direct@gmail.com of check de M53Direct-Facebookpagina.

Over Rob Alberts

Mensen, natuur, de aarde, planten en dieren hebben mijn interesse. Monumentale Bomen fascineren mij. Onderwijs is mijn passie. In 1988 ben ik in de Bijlmermeer komen wonen. De mensen, het groen, de andere manier van bouwen / wonen hebben mijn hart gestolen. Zonder ver te reizen is hier de hele wereld binnen handbereik. Rondom mijn huis geniet ik vooral van de Familie Pimpelmees. In december 2009 ben ik gaan bloggen over wat mij opvalt of wat mij bezig houdt.
Dit bericht werd geplaatst in Amsterdam, persoonlijk, Politiek en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

9 reacties op M53Direct moet blijven!

  1. henk50 zegt:

    Een onderzoek gaf ooit aan dat iedere overstap 20% aan reizigers kost. Als Amsterdam mensen voor het OV willen behouden is dit een kortzichtige actie.

    Liked by 1 persoon

  2. Matroos Beek zegt:

    Lijkt me lastig, alhoewel ik mij geen goed beeld kan vormen hier in mijn omgeving zonder metro’s… Ik zou bijgod niet eens weten hoe ik een metro moet nemen… Een trein lukt mij al amper… Desalniettemin wens ik jullie veel succes met de actie. Ik hoop dat de M53 blijft! Meelevende groet.

    Liked by 1 persoon

  3. fietszwerver zegt:

    ha die Rob
    ja dat is van de zotte
    denk ook niet dat die lui een goede reden hebben , anders dan een zot idee van hen zelf

    het weer knapte hier nog aardig op
    ja rust en vrijheid doen altijd goed

    fijne avond groet

    Liked by 1 persoon

  4. Bertie zegt:

    D situatie ken ik niet, wel ben ik er voor om alle lijnen door te trekken naar Oost-Brabant.

    Liked by 1 persoon

  5. Sjoerd van bVision zegt:

    Ik heb vandaag gebruik mogen maken van het openbaar vervoer… Ik kan me voorstellen dat niet Nederlander daar compleet gestoord van worden.

    Liked by 1 persoon

  6. Kakel zegt:

    Ik steun van harte de directe omwonenden!
    Meelevende groet.

    Liked by 1 persoon

  7. Rebbeltje zegt:

    Nu met alleen maar een bus in het dorp zou ik niet eens weten hoe ik met de metro zou moeten reizen. Al was ik een keer in a’dan en we stapten op de metro 😉

    Liked by 1 persoon

  8. meninggever zegt:

    Bespottelijke beslissing. Wij gebruiken die lijn regelmatig. Van der Madeweg is geen echt lekker overstapstation. Daarbij wordt ook de Amstelveenlijn 51 ingekort tot het WTC. Je moet en zal overstappen. Wat buitengewoon ineffecient is. Noord-Zuidlijn verpest meer dan ons lief is..

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

