GroenLinks gaat Ubuntu

GroenLinks Zuidoost gaat Ubuntu!

Het wordt een actieve middag in de groene & sociale stadstuin. Ubuntu is een mooi voorbeeld van een burgerinitiatief waarvan we natuurlijk hopen dat ze slaagt en aanzet tot nog meer van dit soort initiatieven. We gaan daarom in gesprek gaan over wat er speelt, maar ook samen de handen uit de mouwen steken om de tuin een eind op weg te helpen. Vele handen (en hoofden) maken licht werk, dus het zou echt superfijn zijn als je erbij bent!

Programma:

13.00 uur – 14.00 uur: We starten de middag met een inspirerend verhaal over Ubuntu en de missie die zij voor ogen hebben samen met andere betrokken sociaal ondernemers en bewoners.

14.00 uur – 16.00 uur: Vervolgens gaan we twee uurtjes aan de slag – voor iedereen is er wel iets te doen!

16.00 uur – 17.00 uur: En daarna sluiten we natuurlijk af met een gezellige borrel.

De uitnodiging is van Sylke Muller en Emy van Gorkom

Wil je meer weten over Ubuntu? Kijk dan nog even op http://ubuntustadstuin.nl/

Over Rob Alberts

Mensen, natuur, de aarde, planten en dieren hebben mijn interesse. Monumentale Bomen fascineren mij. Onderwijs is mijn passie. In 1988 ben ik in de Bijlmermeer komen wonen. De mensen, het groen, de andere manier van bouwen / wonen hebben mijn hart gestolen. Zonder ver te reizen is hier de hele wereld binnen handbereik. Rondom mijn huis geniet ik vooral van de Familie Pimpelmees. In december 2009 ben ik gaan bloggen over wat mij opvalt of wat mij bezig houdt.
Dit bericht werd geplaatst in Amsterdam, eten en drinken, gezondheid, Natuur, Politiek en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

9 reacties op GroenLinks gaat Ubuntu

  1. basdew1922 zegt:

    Ik gebruik al jaren Ubuntu en ben er zeer tevreden over. Alleen als ik niet anders kan, gebruik ik windows. Dit soort initiatieven juich ik van harte toe!

    Liked by 1 persoon

  2. Jammer dat ik dit nu pas lees – ik was anders graag op de borrel gekomen 

    Liked by 1 persoon

  3. Suskeblogt zegt:

    Een mooi initiatief. Hopelijk vind het navolging.

    Liked by 1 persoon

  4. fietszwerver zegt:

    ha die Rob
    en lekker gewerkt in de tuin , was ff op de site en zag het is ergens langs het spoor , Holendrecht zo zag ik
    ja zou mooi zijn als ze het dak van de A9 kregen

    fijne avond groet

    Liked by 1 persoon

  5. Rebbeltje zegt:

    Te laat 😉
    Fijne avond

    Liked by 1 persoon

  6. Sjoerd van bVision zegt:

    Als ik op mijn werk niet gebonden zou zijn aan windows, zou ik onmiddelijk overstappen. Nu moet ik nog een jaartje of twee wachten.

    Liked by 1 persoon

  7. egoecho zegt:

    Zouden er meer moeten doen. Beter laat dan nooit.

    Liked by 1 persoon

  8. gewoonanneke zegt:

    Ik vind dit echt zo’n mooi initiatief zou meer gedaan moeten worden.

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

