Vietnam Little Corner

Van Lan Anh Hoàng, kreeg ik een uitnodiging het 3e Cultureel en culinair evenement van Vietnam Little Corner.

 

Ik ga daar met veel plezier naar toe.

Later schrijf ik voor jullie mijn belevenissen.

 

 

Vietnam Little Corner is een initiatief van Lan Anh Hoàng, een in Nederland wonende vrouw van Vietnamese afkomst. Lan Anh wil zoveel mogelijk mensen kennis laten maken met de rijke cultuur, het landschap en de fantastische keuken van haar  vaderland Vietnam. Op deze site zult u steeds meer informatie aantreffen over dat mooie land, de mensen, de cultuur en niet te vergeten de overheerlijke keuken. We hopen dat u het leuk vind en dat u net als wij van het land gaat houden, of ten minste regelmatig van die heerlijke gerechten zult genieten.

 

Zoals u ook kunt lzen is de uiteindelijke opbrengst van het evenement toegekomen aan de Stichting Hart voor Vietnam. De bezoekers hebben voor een heel redelijke prijs kunnen genieten van de sfeer en het heerlijke eten bij dit evenement en tegelijkertijd een goed doel gesteund!

Onlangs is begonnen met de voorbereidingen  voor het 3e Cultureel en culinair evenement van Vietnam Little Corner.

Dit evenement zal plaatsvinden op 5 november 2017.

Ook deze keer is het netto resultaat bestemd voor Stichting Hart voor Vietnam
Op de website vindt u meer informatie over de Stichting, de doelstellingen en wat er sinds de oprichting bereikt is.

Over Rob Alberts

Mensen, natuur, de aarde, planten en dieren hebben mijn interesse. Monumentale Bomen fascineren mij. Onderwijs is mijn passie. In 1988 ben ik in de Bijlmermeer komen wonen. De mensen, het groen, de andere manier van bouwen / wonen hebben mijn hart gestolen. Zonder ver te reizen is hier de hele wereld binnen handbereik. Rondom mijn huis geniet ik vooral van de Familie Pimpelmees. In december 2009 ben ik gaan bloggen over wat mij opvalt of wat mij bezig houdt.
Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie. Bookmark de permalink .

8 reacties op Vietnam Little Corner

  1. fietszwerver zegt:

    ik hou van de Aziathise keuken Roel
    maar ben te laat
    smakelijk

    Liked by 1 persoon

  2. Hiervan zou ik smullen, letterlijk en figuurlijk. We zijn er ooit gewrest en hebben er fantastische herinneringen aan.

    Liked by 1 persoon

  3. shivatje zegt:

    Die keuken heeft zoveel te bieden geniet ervan.

    Aum Shanthi

    Liked by 1 persoon

  4. Suskeblogt zegt:

    De uitbater van het Fietspunt is onlangs 3 weken op vakantie in Vietnam geweest. Ze was lovend over de mensen en de keuken.

    Liked by 1 persoon

  5. Sjoerd zegt:

    Oeps, te laat…

    Liked by 1 persoon

  6. Ach, da’s nou ook wat … ben ik te laat om je een gezellige avond te wensen.
    Maar ik hoop wel dat dat het geval was natuurlijk!

    Liked by 1 persoon

  7. Patty zegt:

    Mijn neef is getrouwd met een Vietnamese 🙂
    Jammer dat ik het bericht nu pas zie, anders had ik haar zeker erover getipt.
    XxX

    Like

Geef een reactie

