Ella van den Brandhof

Via via krijg ik een filmpje toegestuurd. Over mijn nieuwe koffieadres schreef ik al.

https://robalberts.wordpress.com/2024/01/16/hemelsbreed-cafe/

Ella is een van de mensen van Hemelsbreed. In het filmpje beschrijft zij het hoe, waarom en nog meer:

Ik vind het een inspirerend verhaal!

Over Rob Alberts

Mensen, natuur, de aarde, planten en dieren hebben mijn interesse. Monumentale Bomen fascineren mij. Onderwijs is mijn passie. In 1988 ben ik in de Bijlmermeer komen wonen. De mensen, het groen, de andere manier van bouwen / wonen hebben mijn hart gestolen. Zonder ver te reizen is hier de hele wereld binnen handbereik. Rondom mijn huis geniet ik vooral van de Familie Pimpelmees. In december 2009 ben ik gaan bloggen over wat mij opvalt of wat mij bezig houdt.
Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie, Onderwijs, Amsterdam, eten en drinken, persoonlijk en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

3 reacties op Ella van den Brandhof

  1. Matroos Beek zegt:

    Prachtig waar Ella voor staat en hoe ze dat doet. Zeer inspirerend. Ik deel dit meteen ook met mijn collega’s Levensbeschouwing.

    Like

  2. Sjoerd zegt:

    Je moet er in geloven…

    Like

  3. Ik mag dat wel. Het geloven kan erg diep gaan en mensen inspireren en hoop geven. Helaas rust er op ‘het geloven’ een groot taboe, immers kijk maar om je heen wat er door stigmatiserende invalshoeken aangericht wordt….. en bijv. eindeloze discussies hiervan oorzaak zijn.

    Like

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.