Carel de Mari; Expositie en veiling

De laatste twee maanden van dit jaar exposeert Carel de Mari  schilderijen in het Artotheater in Schoonhoven. De tentoongestelde schilderijen zijn te koop en de opbrengst van de verkoop gaat na aftrek van het met het theater afgesproken percentage in verband met de huur van de ruimte in zijn geheel naar de Stichting Veen op de been.

Deze stichting zamelt geld in om MS-patiënt Lesley Veen aan een noodzakelijke maar uiterst kostbare behandeling in de Filipijnen te helpen. Belangstellenden kunnen de hele maand november een bod op een van de schilderwerken uitbrengen.
De minimumprijs is veel te laag maar het is nu eenmaal voor het goede doel.

De schilderijen die in de aanbieding zijn vind je in dit document: expositie-arto. Zodra er biedingen binnengekomen zijn worden ze hierin ook vermeld.

Voor het veilingproces hanteert Carel de Mari de volgende regels:
• Opbrengst gaat na aftrek van aan Artotheater verschuldigde huurprijs naar Stichting Veen op de been
• Schilderijen worden bij opbod verkocht aan hoogste bieder
• Minimumprijs per schilderij is € 50,00
• Op weblog wordt per schilderij het hoogste bod steeds anoniem vermeld
• Biedingen tot 1-12-2016 onder vermelding van titel schilderij, naam, telefoonnummer en e-mailadres aan carel@de-mari.nl
• Hoogste bieders ontvangen eerste week december bericht inclusief gewenste wijze van betalen
• Betalen binnen 14 dagen
• Aflevering schilderijen eerste week januari 2017 (voor bezorging buiten de gemeente Krimpenerwaard worden mogelijk portokosten in rekening gebracht).

Over Rob Alberts

Mensen, natuur, de aarde, planten en dieren hebben mijn interesse. Monumentale Bomen fascineren mij. Onderwijs is mijn passie. In 1988 ben ik in de Bijlmermeer komen wonen. De mensen, het groen, de andere manier van bouwen / wonen hebben mijn hart gestolen. Zonder ver te reizen is hier de hele wereld binnen handbereik. Rondom mijn huis geniet ik vooral van de Familie Pimpelmees. In december 2009 ben ik gaan bloggen over wat mij opvalt of wat mij bezig houdt.
Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

11 reacties op Carel de Mari; Expositie en veiling

  1. ERIC'SBLOG zegt:

    Prima actie!

    Geliked door 1 persoon

  2. fietszwerver zegt:

    mogge Rob
    zou dit niet gewoon in het oude ziekenfonds moeten zitten , dat we terug moeten hebben
    je leest en hoort over meer van deze initativen , een goede zaak zoveel is zeker

    ja ik zal alle suc6 wensen nodig hebben , maar ik ga er voor hoor

    camera kijkende groet

    Geliked door 1 persoon

  3. De verzamelde werken van T. Pannenkoek zullen ook ooit zo’n doel dienen!

    Geliked door 1 persoon

  4. Een mooi initiatief, hopelijk brengt het een hoop op.

    Geliked door 1 persoon

  5. Sjoerd van bVision zegt:

    Een goede zaak, maar toch met een wrange achtergrond. Het zou idd niet nodig moeten zijn.

    Geliked door 1 persoon

  6. Rebbeltje zegt:

    Nu wachten op de opbrengst…hopelijk goed 😉

    Geliked door 1 persoon

  7. Dankjewel Rob, we hopen op een goede opbrengst. Alle beetjes helpen. Eens met de mensen die vinden dat zoiets eigenlijk niet nodig zou moeten zijn maar helaas is het wel nodig.

    Geliked door 1 persoon

  8. gewoonanneke zegt:

    Het eerste wat ik dacht is waarom kan zo’n behandeling niet in Nederland gedaan en betaald worden. Ik weet er echt helemaal niets van af hoor en weet ook niet over welke behandeling het gaat en ik gun iedereen verbetering van de gezondheid. Kwam heel vaak ik een instelling waar veel MS patiënten woonden en als ik daar vandaan kwam dacht ik als ik buiten stond altijd. Niet zeuren nergens meer over, gezondheid is het allerbelangrijkste. Ik zal eens kijken hij woont in “mijn” gemeente. Schoonhoven behoort bij de gemeente Krimpenerwaard dus misschien kan ik een kort stukje of aankondiging maken voor mijn krant…. Vind je het goed dat ik een stukje van je tekst kopieer voor die aankondiging ?

    Geliked door 1 persoon

  9. Rob Alberts zegt:

    Elke aankondiging is welkom.

    Vriendelijke groet,

    Like

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.