Het Bijlmerboek

Op 25 november wordt de dummy gepresenteerd van het Bijlmer boek waaraan Henno Eggenkamp nu al vele jaren werkt. Het boek is af, maar behoeft nog eindredactie. Er is dan een brunch.

Het Bijlmer Museum is open op afspraak en op vrijdag tussen 10 en 17 uur. Afspraken maken kan via: 020-6994203 / 06 41612131. We organiseren ook rondleidingen, waarbij uw eigen wensen mag invullen.

 

Over Rob Alberts

Mensen, natuur, de aarde, planten en dieren hebben mijn interesse. Monumentale Bomen fascineren mij. Onderwijs is mijn passie. In 1988 ben ik in de Bijlmermeer komen wonen. De mensen, het groen, de andere manier van bouwen / wonen hebben mijn hart gestolen. Zonder ver te reizen is hier de hele wereld binnen handbereik. Rondom mijn huis geniet ik vooral van de Familie Pimpelmees. In december 2009 ben ik gaan bloggen over wat mij opvalt of wat mij bezig houdt.
Dit bericht werd geplaatst in Amsterdam en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

19 reacties op Het Bijlmerboek

  1. fietszwerver zegt:

    ha die Rob
    misschien wat voor m’n jongste broers , die hebben jaren in Frissenstein gewoond
    1 van hen is terug in de Bijlmer , maar dan meer aan de kant van jou

    frisse groet

    Geliked door 1 persoon

  2. Ik zorg wel voor die eindtedactie, als jij een vat Brugse Zot voorziet…

    Geliked door 1 persoon

  3. Suskeblogt zegt:

    Als ik ooit in de buurt ben wil ik dat museum wel eens bezoeken.

    Geliked door 1 persoon

  4. fietszwerver zegt:

    ja dat ziet er wel uit als een bezoek waardig dat Blankaart
    fijne avond groet

    Like

  5. Wat heerlijk toch om in zo’n interessante buurt te wonen. Als ik eens in de gelegenheid ben, wil ik dat museum ook bezoeken.

    Geliked door 1 persoon

  6. Sjoerd zegt:

    Voor een vat Brugse Zot kom ik ook langs…

    Geliked door 1 persoon

  7. ollieherman zegt:

    Wat mij triggerde was de naam Henno Eggenkamp. Ooit, begin jaren 70 was er een Henno Eggenkamp betrokken bij het Kreatief Sentrum in Leiden. Ik vraag me af of dit dezelfde persoon is.

    Geliked door 1 persoon

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.