Sociale Tafel op Donderdagmiddag

Ook op Donderdag is er een activiteit aan de Sociale Tafel van https://www.hemelsbreedcafe.nl Op Donderdagmiddag van 13.00 tot 17.00 uur zit Anouk van https://civicamsterdam.nl/amsterdam-zuidoost/?stadsdeel=zuidoost aan de Sociale Tafel. Een hele enkele keer kan het voorkomen dat Anouk vervangen wordt door een collega. Of dat zij samen met een collega aan de sociale tafel zit. En dat zegt meteen iets over de betrouwbaarheid. Je kunt op https://civicamsterdam.nl/amsterdam-zuidoost/?stadsdeel=zuidoost rekenen en vertrouwen.

Civic Amsterdam-ZuidOost bestaat sinds 2007 en is sinds 2022 ook actief in Stadsdeel Zuidoost. Civic Amsterdam is gericht op ontmoeting, beweging, en gezondheid. Je kan ook bij ons terecht voor hulp bij uitwerken van een idee voor de buurt en hulp bij administratie en (belasting)formulieren. Voor vrijwilligerswerk ben je bij Civic Amsterdam ook aan het juiste adres. Ons aanbod is gratis en je hebt geen verwijzing nodig. Is het niet helemaal duidelijk wat CivicAmsterdam voor jou kunnen betekenen? Kom gezellig naar de Sociale Tafel van Hemelsbreed Cafe.

Tijdens de Ramadan-periode zochten een aantal Arabische vrouwen hulp voor een activiteit. Voor het aanvragen van een subsidie en het organiseren van hun activiteit vroegen zij hulp aan Anouk. En zij kregen de gevraagde en benodigde hulp. Het vervolg is dat er een wekelijkse activiteit/bijeenkomst in Buurthuis de Bonte Kraai komt. CivicAmsterdam wil helpen en realiseren dat bewoners in Amsterdam zo goed mogelijk in hun vel zitten en actief meedoen aan het leven in hun wijk. Dit doen de mensen van Civic met het motto: Iedereen telt en doet mee!

Wil je iets organiseren of zoek je vrijwilligerswerk of wil je deelnemen aan een buurtactiviteit? Loop gewoon op donderdagmiddag bij Hemelsbreed Cafe naar binnen. Een afspraak maken is niet nodig. De Sociale Tafel is te herkennen aan kleine leuke vlaggetjes met de opdruk “Sociale Tafel”

https://civicamsterdam.nl/amsterdam-zuidoost/?stadsdeel=zuidoost

https://www.hemelsbreedcafe.nl

Over Rob Alberts

Mensen, natuur, de aarde, planten en dieren hebben mijn interesse. Monumentale Bomen fascineren mij. Onderwijs is mijn passie. In 1988 ben ik in de Bijlmermeer komen wonen. De mensen, het groen, de andere manier van bouwen / wonen hebben mijn hart gestolen. Zonder ver te reizen is hier de hele wereld binnen handbereik. Rondom mijn huis geniet ik vooral van de Familie Pimpelmees. In december 2009 ben ik gaan bloggen over wat mij opvalt of wat mij bezig houdt.
Dit bericht werd geplaatst in Amsterdam, Geen categorie en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

2 reacties op Sociale Tafel op Donderdagmiddag

  1. Sjoerd zegt:

    Mooi dat het kan daar…

    Like

  2. elsjeveth zegt:

    Dat zijn toch positieve geluiden !

    Like

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.